loadingimg

Wczytuję dane...

Opinie o nas







Bestsellery

Ochraniacz łokci 750000 Dragon
Cena:33,90 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Ławka do ćwiczeń L8355 HMS
Cena:199,00 PLN
Koszt wysyłki od: 13.00 PLN
Uchwyt do mocowania - łożysko z przegubem 500949
Cena:47,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Promocja
Rękawice bokserskie TKBGSA SUPER AIR Top King
Cena:477,00 PLN
487,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Kask narciarski Meribel red Worker
Cena:89,90 PLN
120,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Kask narciarski Meribel pink Worker
Cena:89,90 PLN
120,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Kask narciarski Meribel blue Worker
Cena:89,90 PLN
120,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Ławka do ćwiczeń HOROZ Pliant
Cena:339,00 PLN
369,00 PLN
Koszt wysyłki od: 13.00 PLN
Buty halowe F5 IN ADIZER Adidas
Cena:149,00 PLN
179,00 PLN
Koszt wysyłki od: 9.00 PLN
Spodnie do biegania luźne, męskie Performance Run /XL/ 1901343-9999 Craft
Cena:179,01 PLN
229,00 PLN
Wysyłka gratis!
Reklamacja towaru

6.    REKLAMACJA PRODUKTU

6.1.      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

6.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

6.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.3.1.      pisemnie na adres: Biamar Anna Białek ul. Ludowa 6, 30-544 Kraków;

6.3.2.      w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@multisportowy.pl;

6.4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6.6.      Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Biamar Anna Białek ul. Ludowa 6, 30-544 Kraków. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.